26 Haziran 2026, Cuma
17:36

Beşiktaş GAİN'e EuroLeague daveti

Beşiktaş GAİN'e EuroLeague daveti

Beşiktaş GAİN, 2026-2027 sezonunda EuroLeague'nde mücadele edecek.

ANKARA - BHA

Yapılan açıklamaya göre Beşiktaş GAİN ile Paris Basketball, bir yıllık "wild card" (özel davet) hakkı kazanarak 24 Eylül'de başlayacak yeni EuroLeague sezonunda yer alacak 20 takım arasına dahil edildi.

Açıklamada ayrıca, Real Madrid Baloncesto'nun 10 yıllık EuroLeague lisansının uzatılmasının yönetim kurulu tarafından onaylandığı bildirildi.

Öte yandan, EuroLeague Süper Kupa organizasyonunun 18-19 Eylül tarihlerinde düzenlenmesine karar verildiği, turnuvanın formatı ve katılımcı takımların ise ilerleyen günlerde açıklanacağı belirtildi.

Benzer Haberler